Vi har samlat allt du behöver

På Mitt Telemer kan du se dina avtal. Behöver du hjälp att logga in? Hör av dig till oss.

hero-image

Hur funkar Mitt Telemer?

Hur loggar jag in på Mitt Telemer?

Självklart kan vi hjälpa dig. Ring oss på 0770-17 70 78 eller maila till kundservice@telemer.se så ser vi till att du hittar rätt i Mitt Telemer.

Måste jag använda Mitt Telemer?

Nej, vill du inte använda Mitt Telemer så går det jättebra att ringa eller maila oss om du har frågor kring fakturor, om du vill spärra din telefon eller se över din surfmängd. Vi finns här för att hjälpa dig.

Ring oss på 0770-17 70 78 eller maila till kundservice@telemer.se

Vad finns på Mitt Telemer?

På Mitt Telemer finns dina personuppgifter och vilken tjänst du har. För övriga frågor är du varmt välkommen att ringa oss på 0770-17 70 78 eller maila till kundservice@telemer.se.

Vad har er support för öppet­tider?

Vi har öppet måndag till fredag klockan 8–17, men lunchstängt mellan 12–13.

Lördagar och söndagar är vi lediga, men det går alltid bra att maila oss så hör vi av oss när vi är tillbaka igen.

Behöver du hjälp under helgen? Kolla gärna på vår hjälpsida där vi svarar på vanliga frågor från våra kunder.

textbubble-image
textbubble-image-icon

Behöver du hjälp? Vi är bara ett samtal bort.

På vår kundtjänst sitter Ida, Nora och Jonathan alltid redo att ta emot ditt samtal. De finns här för att svara på alla dina frågor under kontorets öppettider. Väl mött.