Support

Här hittar du steg för steg-hjälp för samtliga tjänster.

Vanliga frågor


Kan jag betala med autogiro eller e-faktura?
Jag hittar inte min faktura. Vart kan jag se den?

Mina sidor kan du se obetalda och tidigare, betalda fakturor. Här hittar du OCR-nummer och andra uppgifter som behövs för att betala aktuell faktura.

Du kan även ringa oss på 0770-177078 så hjälper vi dig.

Hur gör jag för att byta eller säga upp en tjänst?

Kontakta vår kundservice så hjälper vi dig.

Ring oss på 0770-177078.

Kan jag få hjälp med att installera ett mobilt bredband?

All utrustning som skickas ut ifrån oss på TeleMer har alltid en medföljande installationsguide. Har du tappat bort denna så kan du finna installationshjälp här.

Du kan även ringa vår tekniska support på 0770-177078 så hjälper vi dig.

Är jag drabbad utav en driftstörning?

Driftinformationen visar om det pågår planerat underhåll eller om det finns en pågående driftstörning där du befinner dig.

Gå vidare till Driftinformation.

Jag har fått ett billigare erbjudande, hur gör jag?

TeleMers prisgaranti innebär dels att du som kund är helt skyddad mot kommande prishöjningar. Blir du dessutom erbjuden ett lägre pris ifrån någon av våra konkurrenter så får du samma pris ifrån oss på TeleMer.

Kontakta vår kundservice på 0770-177078 för mer information.

Chatta med oss

Kontakta oss gärna på chatten om du har några frågor eller funderingar! Starta chatt

Support

Behöver du hjälp med att felsöka? Ring vår kundservice på 0770-177078

Mina sidor

Mina sidor kan du se dina fakturor samt alla utgående samtal.